Translate

niedziela, 19 maja 2013

Pierwsza Komunia Pati

12 maja odbyła się Pierwsza Komunia Święta mojej córki. Przyjęcie robiłam u siebie w domu na 40 osób. Miałam kucharkę, więc dań nie musiałam sama przygotowywać. Tydzień przed uroczystością był dla mnie dość pracowity i nie miałam czasu na blogowanie, ani komentowanie Waszych postów.

We wtorek przed Komunią okazało się, że Patrysia ma zapalenie oskrzeli. Dostała 40 stopni gorączki. Przyznam się Wam, że zaczęłam widzieć tę Komunię w ciemnych barwach. Na szczęście po antybiotyku trochę jej przeszło i w niedzielę poszła do kościoła.

Martwiłam się też, czy ładnie powie wierszyk, bo nie była na ostatnich próbach. Ale niepotrzebnie, bo pięknie jej wyszedł.:)




8 komentarzy:

  1. Cudne fotki!!! Cieszę się,ze wszystko się udało i Córeczka dała radę się podleczyć!!! Z reszta nie było innej opcji;) Całusy dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    śliczne zdjęcia , gratuluję i pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że zdążyła dojść do siebie! Pięknie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka życzę i najlepszego z okazji komunii

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za piękna "komunistka"! Jak to dobrze, że się wykurowała na tyle, by uczestniczyć w tym cudownym dniu!
    Uściski dla całej rodziny! Wyglądacie fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się łza w oku zakręciła. Przypomniałam sobie własną komunię... w przeddzień wieczorem złamałam rękę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Your Family is beautiful. I'm glad your daughter started to feel better after having a fever. Have a happy New year!

    OdpowiedzUsuń
  8. Your daughter looks like a angel sent from heaven. I glad she recovered quickly. Such cute kids.

    OdpowiedzUsuń